سامانه مشاهده نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد98-99
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

سامانه مشاهده نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد98-99

داوطلبینی که در دانشگاه های بدون کنکور دانشگاه ازاد شرکت نمودند  میتوانند در زمان مشخص شده ازطریق سامانه اقدام به مشاهده نتایج ثب نام کنند. متقاضیان عزیز توجه داشته  باشید که اعلا نتایج دانشگاه آزاد فقط از طریق سامانه دانشگاه آزاد azmoon.org  امکان پذیر میباشد.

زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد 99

ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در دو بازه زمانی مهر و بهمن انجام می گردد. از آن جا که ثبت نام رشته های بدون کنکور بر اساس بررسی سوابق تحصیلی داوطلب انجام می شود ، داوطلبان با داشتن شرایط ثبت نام در دانشگاه آزاد و مدارک لازم می توانند در رشته های بدون کنکور شرکت کنند، ثبت نام رشته های بدون کنکور نیمسال اول دانشگاه آزاد از مرداد ماه آغاز و تا شهریور نیز ادامه داشته و نتایج آن برای دوره های پیوسته و ناپیوسته مقاطع کاردانی و کارشناسی نیز در دو تاریخ 21 و 30 شهریور ماه از طریق سایت دانشگاه آزاد اعلام شد. ثبت نام رشته های بدون کنکور نیمسال دوم نیز در بهمن ماه انجام گرفته و نتایج آن در روزهای پایانی بهمن  از طریق سایت رسمی دانشگاه آزاد اعلام خواهد شد.

 

جهت مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 1400-99 با مرکز مشاوره دانشگاه آزاد تماس بگیرید.

شماره تماس : 9099072952 (تماس از سراسر کشور) و 9092305587 ( تماس از استان تهران) پاسخگویی همه روزه 8 صبح الی 12 شب

 

 

نحوه دریافت نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور

 

نتایج ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد از طریق مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس اینترنتی azmoon.net منتشر خواهد شد و داوطلبان جهت مشاهده نتایج بایستی پس از مراجعه به این سایت میتوانند نتایج خود را مشاهده نمایند.

شرایط ثبت نام مقطع کاردانی بدون کنکور

 

به اطلاع کلیه داوطلبانی که در زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 1400-99  قصد ثبت نام در مقطع کاردانی در رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد را دارند می‌رسانیم ، که زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 1400-99 برای متقاضیان دوره‌های ترم مهر یا همان نیمسال اول با نیمسال دوم یا همان ترم بهمن متفاوت می‌باشد. زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 1400-99 برای داوطلبان ترم مهر یا نیمسال اول، در مرداد ماه خواهد بود. متقاضیان توجه داشته باشند که گزینش داوطلبان تنها بر اساس معدل کتبی و سوابق تحصیلی آن‌ها خواهد بود. شایان ذکر است که داوطلبان مقطع کاردانی تنها می‌توانند تعداد 20 رشته محل را انتخاب نمایند و تفاوتی که مقطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته با یکدیگر دارند، در تعداد رشته‌های ارائه شده در دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد می‌باشد. ثبت نام تنها از طریق سایت دانشگاه آزاد صورت می‌پذیرد و ثبت نام در هر سایت دیگری مورد تائید نمی‌باشد. داوطلبان پس از مراجعه به سایت دانشگاه آزاد و اتمام ثبت نام و انتخاب رشته باید منتظر اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد باشند.

 

مطالب مرتبط:ط

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد اسلامی 

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

ثبت نام استعداد درخشان دانشگاه آزاد

  ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد 1400-99

ویرایش انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد

زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 1400-99

 

خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا شما را با نحوه مشاهده اعلام نتایج آشنا کنیم لازم به ذکر است که توجه داشته باشید زمان مشاهده اعلام نتایج را ازدست ندهید چرا که با بسته شدن سامانه به صورت حضوری به مشاهده نخواهید بود

 

منبع : اعلام نتایج دانشگاه آزاد





:: بازدید از این مطلب : 576
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 آبان 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: